2017. 12. 17.

shutterstock_461218771.jpg


A reggeli edzés legmacerásabb része kikelni az ágyból, de bármennyire is nehezen veszik rá magukat a korán kelők, egy kiadós edzés után egész napra felfrissülnek. A sport során fokozódik az oxigénfelvétel, felgyorsul az anyagcsere és a véráramlás, amitől a szervezet gyorsan felébred és egész napra tartó lendületet kap. Ha kíváncsi vagy milyen érzés sportolni, amikor még alszik a város, próbáld ki! Cikkünkből most kedvcsináló érdekességeket tudhatsz meg a reggeli edzésről!


1. Indítsd a napot nagy adag önbizalommal!
Amikor egy nehéz edzést erőfeszítések mellett, de végigcsináltál, boldogsághormonok szabadulnak fel a testedben és úgy érzheted, bármire képes vagy. Egy kutatás kimutatta, hogy ha már reggel átéled ezt az érzést, attól az egész nap folyamán sokkal jobban fogod tudni teljesíteni a feladataidat.

2. A legjobb zsírégető!
Az alvás során szervezeted felhasználja minden fehérjetartalékát, így a reggeli edzés során rá van kényszerítve, hogy a rendelkezése álló zsírtartalékokból nyerjen energiát. Ezért egy kiadós kardió edzésre a reggeli órák a legalkalmasabbak.

3. Legyél szervezettebb!
A reggeli edzésre jobban rá kell készülni, hiszen az estékkel ellentétben – amikor előfordul, hogy az edzés az utolsó dolog a listádon – dolgozni mész utána. Ezáltal ösztönözve vagy a tervezésre, ami idővel nem csak a reggelidet határozza meg, de jótékony hatással lesz az egész napodra. 

4. Csak az biztos, ami már megtörtént!
Amellett, hogy a délutánodat lelkiismeretfurdalás nélkül töltheted pihenéssel, kikapcsolódással, azért sem kell aggódnod, hogy egy elhúzódó megbeszélés vagy váratlan feladat miatt nem fogsz eljutni edzeni. Így biztosan rendszeresen tudsz edzeni, aminek az eredményét már rövid időn belül láthatod is magadon!

5. Aludj jól!
Egy kutatás során megfigyelték, hogy azok az emberek, akik rendszeresen kora reggel edzettek sokkal jobban és tovább aludtak, mint az összes többi személy, aki a nap folyamán később tette ugyanezt. Emellett már csak hab a tortán, hogy a vérnyomásuk is átlagosan 10 %-al csökkent.

+ 1 tipp, hogy megúszd a sérüléseket!
Akár kardió, akár súlyzós edzés, de még egy laza kocogás előtt is fontos, hogy bemelegíts, mivel az éjszaka során teljesen ellazult izmaid sérülhetnek a hirtelen terhelés hatására! A bemelegítéssel hatékonyan csökkentheted a sérülések kockázatát, sőt, ha szeretnéd a hatást fokozni, használd a nicoflex medi forte krémet, amivel növelheted a bekent terület vérellátottságát.


Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu