2018. 02. 04.

shutterstock_430898509.jpg


Ugye te is hallottál már olyan esetről, amikor valaki látszólag mindent megtett a siker érdekében, a kemény edzések eredménye mégis elmaradt? Sajnos a hasznos praktikák mellett sok téves információ kering az edzőtermekben, amelyekről nem is gondolnád, hogy milyen nagy mértékben gátolják az eredményeidet. Azért, hogy veled ez ne történhessen meg, összegyűjtöttük az 5 leggyakoribb hibát, amit mindenképp kerülj el a sikeres alakformálás érdekében.


1. Nem eszel eleget
Az energia mennyisége, amit táplálékkal magadhoz veszel meghatározza az edzésed eredményességét is! Függetlenül attól, hogy diétába fogsz, és mindent elkövetsz a sikeres fogyás érdekében, sose hanyagold el a megfelelő mennyiségű és minőségű ételek fogyasztását. Ezzel biztosítod, hogy elég energiád legyen még egy izzasztó kardió edzéshez is.

2. Monoton mozdulatsorokat ismételsz
Ha minden alkalommal ugyanazt a gyakorlatsort ismétled, nem tudod minden porcikádat hatékonyan átmozgatni. Ennek idővel az lesz az eredménye, hogy a fejlődés egyenetlenné válik, és csak bizonyos izomcsoportoknál fog tartós változás beállni. Az edzések alkalmával törekedj a változatosságra és igyekezz minden izomcsoportot legalább egyszer egy 2 hetes ciklus alatt alaposan átmozgatni.

3. Folyamatosan edzel
Még ha csak 30 percet is edzel egy nap, de azt a hét minden napján, nem fogod elérni a várt eredményt. A testednek szüksége van a pihenésre, hisz ilyenkor regenerálódnak az izomszövetek is. Ha látványos eredményt szeretnél elérni, legyél türelmes magadhoz és hagyj elég időt magadnak két edzés között a pihenésre. 

4. Túl keveset alszol
Még ha nehéz is mindenre elég időt szánni a nap folyamán, ne az alváson spórolj! Hiszen ilyenkor nem csak a tested töltődik fel új energiával. Alvás közben olyan hormonok termelődnek a szervezetedben, amelyek segítik az izomnövelést és a zsírégetést, és kizárólag alvás közben képesek termelődni. Ezért, ha mihamarabb szeretnéd a tükörben látni az izzasztó edzések eredményét, figyelj oda, hogy meglegyen a napi 8 óra alvási időd.

5. Türelmetlen vagy magaddal
Ne hagyd, hogy a türelmetlenséged kedvedet szegje! Az eredmények nem fognak azonnal jönni, ahhoz, hogy tartós változást érj el időre és kitartásra lesz szükséged. Ezért fontos, hogy hosszútávon meg tudd őrizni a motivációdat! Nap végén szánj pár percet arra, hogy végig gondold, mit csináltál aznap és készíts belőle egy listát, így egyből láthatod, mennyi mindent értél el, és a kudarc helyett a sikereidre összpontosíthatsz. 


Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu