2018. 03. 11.

BLOG-2018-03-11.jpg

1. Krémes, mangós, banános smoothie

Ez a smoothie nem csak finom, de rengeteg energiával lát el, ezért remek választás reggelire vagy a délutáni edzéshez. Magas fehérje-, vitamin- és rost tartalmának köszönhetően pedig felpörgeti az anyagcserédet. 

Hozzávalók:
- ½ mangó
- ½ banán
- ½ bögre áfonya
- 2 teáskanál chia mag
- 1 teáskanál méz
- 1 dl görög joghurt
- 3-4 db jégkocka

2. Gyümölcsmix smoothie

Ezzel a smoothieval garantált a hűsítő, ínycsiklandozó ízkavalkád. Hűsít, laktat, vitalizál és feltölt egészséges vitaminokkal, édes, mégesem tartalmaz hozzáadott cukrot, és még hidratál is.

Hozzávalók:
- ½ banán felkarikázva és lefagyasztva
- 1-1 marék eper és málna
- 1 db sárgabarack
- 1 dl kókusztej
- 2 evőkanál chiamag

3. Energizáló céklás, gránátalmás smoothie

A cékla serkenti a vérkeringést, és gyorsítja az anyagcserét, ami azt jelenti, így rendszeres fogyasztásától sokkal energikusabb leszel, és a zsírégetés is gyerekjáték lesz. 

Hozzávalók:
- 1 marék fagyasztott eper
- 1 db közepes méretű cékla
- 3 teáskanál gránátalma
- 2 teáskanál goji bogyó
- 2 db kimagozott datolya
- 2 teáskanál chia mag
- 1 csipet őrölt gyömbér
- 1 csipet őrölt vanília
- 1 dl mandulatej

4. Édes, spenótos smoothie

Az A-vitaminban gazdag spenót nemcsak a bőröddel művel csodákat, a benne lévő kálium, kalcium, magnézium és foszfor segít felpörgetni az anyagcserédet, így sokkal könnyebben lesz a zsírégetés is. 

Hozzávalók:
- 2 bögre spenótlevél
- 1 db körte
- 15 szem zöld vagy vörös szőlő
- 2 evőkanál zsírszegény görög joghurt
- ½ avokádó
- ½ lime leve

5. Frissítő citrusos, fekete áfonyás smoothie

Ezt lúgosító hatású smoothiet bármilyen napszakban bátran fogyaszthatod, akár reggel, akár egy kiadós edzés után is.

Hozzávalók:
- 1 bögre kókuszvíz
- 1 db körte
- 1 bögre bébi spenót
- 2 bögre fagyasztott áfonya
- ½ lime leve


Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu