2018. 06. 10.
Iskolás gyakorlatnak gondoltad? 

Ez a köredzés téged is megizzaszt!

blogposzt_0614.jpg

 Hiszed vagy sem, de akár egy iskolásnak tűnő gyakorlat is próbára teheti az állóképességed! A jól végzett köredzéshez ugyanis nem csak az izmaidra, a kitartásodra is szükséged lesz. Az alábbi gyakorlatok garantáltan megacélozzák az akaraterődet, ráadásul olyan fittségre is szert tehetsz, amit a kondigépek önmagukban nem adnak meg.

Fekvőtámasz – 12 ismétlés
10 másodperc statikus tartás – az orrod majdnem érintse a földet!

Guggolás – 12 ismétlés
10 másodperc statikus tartás – egyenes maradjon a hátad, és a tekinteted előre nézzen!

Oldalsó csípőemelés (plank helyzetből) – 12 ismétlés oldalanként
10 másodperc statikus tartás oldalanként – ne essen előre a fejed, és ne csavarodjon a törzsed!

Guggolásból felugrás – 12 ismétlés
Amilyen magasra csak lehetséges! Figyelj arra, hogy ne teljes talppal érkezz a földre; tompítsd a végét 12 ismétléssel, majd 10 másodpercig tartsd magad statikusan!

Végezd el a felsorolt négyes szériát egymás után, de megállás nélkül. Ne feledd, hogy 4 perced van 1 körre. Utána jöhet fél perc jól megérdemelt pihenő.

Fontos a dinamika, de nem a szabálytalanság rovására. A gyakorlatsor kicsit katonásnak tűnhet, ám meglátod, rendesen odavág, ha mindent betartasz. Az edzés ízét igazán a 4. kör elején fogod érezni. Ott már talán csökken az erőd, fáradnak az izmaid, és beindul a küzdelmed.

Természetesen mielőtt belevágnál, érdemes 8-10 perc alapos bemelegítést tartanod, így hatékonyan csökkentheted a serülések kockázatát. Ebben segít a nicoflex medi forte krém, sőt, használatával fokozhatod az eredményességedet is, mivel a krém növeli a bekent terület vérellátottságát.

Kezdésnek 6 kört teljesíts, de ha tornaórán mindig az ötösre hajtottál, próbáld meg 8 szériával! 

Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu