2018. 06. 18.

3 + 1 motiváló tipp, hogy ne hagyj fel a mozgással a nyaralás alatt se!

blogpost20180620.jpg

Elérkezett a jól megérdemelt nyaralások ideje; tervezünk, foglalunk, és számoljuk vissza a napokat a szabadságig. A neten értékeléseket, tippeket olvasunk az úticélról, az okostelefonnal pedig játszva odatalálunk bárhova, de ha az életünk része a sportolás, az edzéssel is számolnunk kell. Lehet, hogy a megszokott edzésformára nem lesz alkalmunk, de a sport nem maradhat ki a pihenéssel töltött napokból sem. Praktikus tanácsok azoknak, akiknek a nyaralás nem csak a punnyadásról szól. 

1. Kardió mozgás pazar környezetben

Ha vízpart közelében nyaralsz, adja magát a lehetőség, hogy egy könnyed futással kezd a napodat a tenger vagy tó partján. Meglátod, egészen más hangulatba kerülsz; nem csupán edzésértéke van a víz mellett lefutott távnak, a természethez is közelebb kerülsz így. Ilyenkor ne a rekordod megdöntésére törekedj, inkább fedezz fel, hogyan hat rád az ismertlen vidék. Hidd el, így sokkal többet viszel haza magaddal a nyaralásból, mintha csak szuvenírekkel tömnéd tele a bőröndödet.

2. Köredzés saját testsúllyal

Ha a futáshoz nincs kedved, ráadásul se konditerem, se szabadtéri kondipark nem elérhető nyaralásod helyszínén, akkor sem kell aggódnod. A saját tested tömege és néhány egyszerű gyakorlat elegendő ahhoz, hogy jólesően átmozgasd magad. A köredzés ideális mozgásforma, ha csak fél órát sportolnál a nyaralás alatt: az iskolás gyakorlatoknak gondolt, de annál izzasztóbb fekvőtámaszok és guggolások sorozata garantáltan fitten tart! A köredzésről szóló cikkünket itt olvashatod el.

3. Ugrálókötél

Az ugrálókötelezés remek zsírégető edzésforma és kiválóan erősíti a lábizmaidat. Ez a dinamikus mozgás a boxolók egyik kedvenc állóképesség növelő gyakorlata – miért ne próbálnád ki te is? Ráadásul akár a hotelszobában is végezheted.

+1.Tipp, hogy megelőzd a sérüléseket!

A nyaralás alatt végzett edzések ugyan lazább hangulatban telnek, ám a sportsérülésekkel továbbra is számolnod kell. De ha mozgás előtt alaposan bemelegítesz, hatékonyan csökkentheted a serülések kockázatát. Ebben segít a nicoflex medi forte krém, sőt, használatával fokozhatod az eredményességedet is, mivel a krém növeli a bekent terület vérellátottságát.

Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu