2018. 12. 27.

nicoflex-igy-maradj-motivalt

Így maradj motivált télen is! 

A téli időszakban még az elkötelezett sportolók is nehezen tartják meg a rendszeres edzéseiket, így nem csoda, ha te is egyre többször választod mozgás helyett a kedvenc sorozatod legújabb részét. A hideg időjárás, a rövid nappalok és a nyomasztó sötét könnyen elveheti a kedved, pedig a téli fáradtság és depresszió legjobb ellenszere a rendszeres sportolás. Ha nem tudod hogyan vedd rá magad az edzésre, olvasd el 5 motivációs tippünket!

1.      Találj egy barátot!

Találj magadnak egy edzőtársat, akivel motiválhatjátok és számonkérhetitek egymást! Sokkal könnyebb úgy elindulni edzeni, ha tudod, hogy valaki vár rád a terem bejáratánál!


2.      Jutalmazd meg magad!

Tűzz ki magadnak egyéni célokat, de figyelj, hogy olyanokat válassz, melyeket teljesíteni is biztosan tudsz! Minden cél mellé határozz meg egy jutalmat is, és ajándékozd meg magad, ha sikerült!


3.      Készíts hosszú távú tervet!

A januári bérletet még könnyen megveszed – hiszen megfogadtad szilveszterkor, hogy rendszeresen fogsz edzeni –, de a februárit már többször átgondolod? Cselezd ki magad és ha teheted, vásárolj 3 havi bérletet! Akkor is tervezz minimum 12 hétre, ha saját edzéstervet készítesz, hiszen ennyi idő alatt alakul ki a saját rutinod, amit utána könnyebb megtartani!


4.      Oszd meg!

A közösségi média erejét sokan alábecsülik, pedig az egyik legjobb motivációs eszköz! Oszd meg rendszeresen, ha sportolni indulsz, és meglátod, mennyit segít az online közösség az elkötelezettséged megtartásában!


5.      Melegíts be otthon!

Ha nehezen veszed rá magad, hogy otthonról elindulj edzeni, kezdj el bemelegíteni még a lakásban! Elég egy-két négyütemű fekvőtámaszt vagy néhány felülést csinálnod, a lényeg, hogy röviden átmozgasd a tested. A vérkeringésed is felpezsdül tőle és a kedved is megjön a sportoláshoz!

Author Teszt

Az oldalon sütiket használunk. Erre vonatkozó szabályzatunkat itt olvashatja.

nicoflex.hu