2017. 07. 14.

Noha sajnos semmilyen szuper titkos fitnesz programmal, vagy csodatevő zsírégető pirulával nem tudunk szolgálni, tippjeinkkel segítünk formába lendülni az utolsó pillanatban, akár esküvőre, last minute tengerparti nyaralásra, vagy csupán a hétvégi strandolásra készülsz.

Az evés mindig sarkalatos pontja a felkészülésnek, nem hiába kering milliónyi „jó tanács” az interneten arról, hogy mit, és mit nem szabad fogyasztani a bikiniszezonra készülve. Az, hogy a szénhidrátban és zsírban gazdag ételekről le kell mondani nem újdonság, viszont az olyan, tápértéküket tekintve egyébként igen gazdag keresztesvirágú zöldségeket, mint a kelkáposzta, a kelbimbó, a karfiol és brokkoli is jobb elkerülni, hisz azok könnyen puffadást okozhatnak, amit a nagy esemény előtt, lássuk be, még az ellenségének sem kíván az ember.

Jó, de akkor mit szabad? Például grépfrútot, mivel megkönnyíti az emésztést és serkenti az anyagcserét; banánt, ami káliumtartalma miatt kompenzálja a vízvisszatartást; vagy pulykahúst és lazacot magas fehérje-, és relatíve alacsony kalóriatartalma miatt.

Persze ha oda is figyelünk a helyes táplálkozásra, ez még sajnos önmagában nem elég a várt eredményhez. A nagy nap előtti héten, tehát minden nap végezzétek el a következő gyakorlatokat:

·         lábemelés (hanyatt fekve, kéz a fenék alatt, 6x15)

·         hasprés (hanyatt fekve, kezek összekulcsolva a fej fölött, 6x15)

·         csipőemelés (hajlított térddel, hanyatt fekve, karok a talajon, 5x20)

·         kitörés (helyből, csípőre tett kézzel, egyenes háttal, váltott lábbal, 4x15 mindkét oldalra)

·         lábemelés hátra (térdelőtámaszban, mindkét lábbal, 4x15)

·         guggolás (széles terpeszben, egészen mélyre, 4x15)

Mindezek mellett sajnos (nem sajnos, kinek hogy) az alkoholt is száműzni kell (még a „csak egy pohárka bor” sem fér bele), és le kell feküdni időben. Ez azt jelenti, hogy legkésőbb 11 órakor irány az ágy, nincs még egy sorozatrész, hogy meglegyen a minimum 7 (de inkább 8) óra pihenés!

 

Ha nem is egyszerű mindezt megvalósítani, mégis a fenti tanácsok megfogadásával tényleg lényeges változásokat érhettek el az utolsó (utáni) pillanatban, és ha közben fájni is fog néha, a végén hálásak lesztek magatoknak, hogy kitartottatok. 

 

Author Teszt